Wydanie nr 187/2020, Niedziela 5.07.2020
imieniny: pokaż (10 imion)Zoe, Marta, Wilhelm, Trofima, Antoni, Przybywoj, Bartłomiej, Jakub, Filomena, Karolina
ReklamaKontakt
  • tvregionalna24.pl
  • tvmalbork.pl
  • zulawyimierzeja24.pl
  • tvdzierzgon.pl

4 pomysły na przekąski z odżywką białkową

4 pomysły na przekąski z odżywką białkową fot. 4 pomysły na przekąski z odżywką białkową
Koszmarem każdego sportowca jest monotonia w kwestii żywieniowej. Kiedy kolejny shake o smaku bananowym, już na samą myśl przyprawia Cię o mdłości - warto chwilę od niego odpocząć i wprowadzić smaczne urozmaicenie. Nie masz pomysłu jak przyrządzić wartościową przekąskę, która dostarczy Ci odpowiedniej ilości białka? Spokojnie! Przygotowaliśmy kilka prostych przepisów, które rozwiążą ten problem! Twoim zadaniem jest tylko upewnienie się, że Twój sklep z odżywkami, jest zaopatrzony w odpowiedni składnik!

Budyń z siemieniem lnianym

Składniki:

  • Ø 125 ml niesłodzonego mleka migdałowego
  • Ø 2 łyżki odżywki białkowej
  • Ø 1 dojrzały banan
  • Ø 1,5 łyżeczki siemienia lnianego
  • Ø jagody lub maliny do dekoracji

Sposób przygotowania:

Wymieszaj i zblenduj ze sobą wszystkie składniki (poza jagodami). Odstaw mieszankę na ok. 3 godziny i poczekaj, aż stężeje. Gotowy budyń najlepiej smakuje posypany owocami.

Więcej informacji na: tanie-odzywki.pl

Naleśniki z jagodami

Składniki:

  • Ø 2 łyżki otrębów owsianych
  • Ø 1 jajko
  • Ø 1 miarka waniliowej odzywki białkowej
  • Ø 1 szklanka mąki
  • Ø 1 szklanka mleka
  • Ø 1/3 szklanki wody mineralnej gazowanej
  • Ø oliwa z oliwek do smażenia
  • Ø jagody do dekoracji

Sposób przygotowania:

Wszystkie składniki z wyjątkiem jagód i oliwy dokładnie wymieszaj. Na średnim ogniu, podgrzej na patelni oliwę. Odmierz 75 ml ciasta i smaż do momentu, gdy ujrzysz pęcherzyki powietrza. Odwróć naleśnika i smaż go ok. 2 minuty. Gotową porcję posyp jagodami.

Jagodowy koktajl

Składniki:

  • Ø Szklanka mleka
  • Ø 3 łyżki jogurtu naturalnego
  • Ø ½ banana
  • Ø 20 g odżywki białkowej
  • Ø jagody
  • Ø łyżeczka siemienia lnianego

Przygotowanie:

Banana kroimy w plasterki. Do blendera wrzucamy wszystkie składniki i długo miksujemy. Można dodać lód.

Baton proteinowy

Skład:

  • Ø 50 g płatków owsianych
  • Ø 50 g orzechów laskowych
  • Ø 100 g waniliowej odżywki białkowej
  • Ø 50 g żurawiny i moreli
  • Ø 60 g gorzkiej czekolady
  • Ø 50 ml mleka
  • Ø 1 łyżeczka masła orzechowego
  • Ø 1 łyżeczka konfitury

Płatki, odżywkę białkową oraz posiekane suszone owoce i orzechy mieszamy w misce. Na małym gazie, podgrzewamy mleko i dodajemy do niego konfiturę z masłem orzechowym i połamaną czekoladą. Mieszamy do momentu, aż składniki się połączą. Mokre składniki mieszamy z suchymi i ugniatamy, aby powstała równomierna konsystencja. Folią spożywczą wykładamy plastikowy pojemnik na żywność i tam przekładamy powstałą masę. Dzielimy na 5 porcji. Wkładamy do lodówki na ok 2 godziny.

Jak widać powyżej, dieta wcale nie musi się wiązać z surowymi wyrzeczeniami. Wystarczy tylko znaleźć sposób, aby uatrakcyjnić sobie każdy posiłek, a dla chcącego nic trudnego! Smacznego!

4 pomysły na przekąski z odżywką białkową
Przejdź do komentarzy

Kamery On-Line

Podziel się:
Oceń:
Tagi

Zobacz więcej z kategorii Wasze informacje


Komentarze (0)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe i naruszające regulamin będą usuwane.